پادشاه تاریخ...

ﺩﺭ ﻗﻠﺐ ﮐﻮﭼﮑﻢ
ﻓﺮﻣﺎﻧﺮﻭﺍﯾﯽ ﻣﯿﮑﻨﯽ
ﺑﺪﻭﻥ ﻫﯿﭻ ﻧﺎﺋﺐ ﺍﻟﺴﻠﻄﻨﻪ ﺍﯼ
ﮐﺴﯽ ﻧﻤﯿﺪﺍﻧﺪ ﭼﻪ ﻟﺬﺗﯽ ﺩﺍﺭﺩ
ﺑﻬﺮﯾﻦ ﭘﺎﺩﺷﺎﻩ ﺗﺎﺭﯾﺦ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺩﻝ ﺩﺍﺷﺘﻦ!...



نظرات شما عزیزان:

علیرضا
ساعت21:10---15 فروردين 1393
سلام دوست عزیز وب قشنگی داری واقعا باحاله اگه دوس داری به منم سر بزن
پاسخ: سلام ممنون بله حتما سر میزنم بهتون.


علیرضا
ساعت21:09---15 فروردين 1393
سلام دوست عزیز وب قشنگی داری واقعا باحاله اگه دوس داری به منم سر بزن

ali__24
ساعت14:47---28 اسفند 1392
سلام نیلوفر خانم باز خودمم اگه خواستی منو لینک کن بعد از این که منو لینک کردی به من خبر بده تا لینکت کنم

آدرس سایتم:
http://www.katalom.lxb.ir


ali__24
ساعت11:22---26 اسفند 1392
سلام من لینکت کردم ممنونم بابت لینک
پاسخ:خواهش دوست من.


ali__24
ساعت21:31---24 اسفند 1392
سلام نیلوفر خانم تمام وبلاگت عالیه اگه مایلی منو لینک کن بعد از این که منو لینک کردی به من خبربده تا لینکت کنم



آدرس سایتم:

http://www.emrooz-man.lxb.ir

بای
پاسخ:سلام علی آقا ممنونم لینکتون کردم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : شنبه 24 اسفند 1392برچسب:, | 21:7 | نویسنده : نیلوفر |